Klantenportalen
Je klantenportaal is hét communicatiekanaal waar je jouw klanten bedient met de ultieme klantentevredenheid als doel


Één touchpoint voor alles
Je bedient je klanten via dezelfde vertrouwde interface doorheen alle fases van zijn customer lifetime cycle
Beveiligd en vertrouwd
Laat klanten inloggen en geef ze toegang tot hun documenten en informatie. Veilig, snel en online
Bedien én verkoop extra
Door rechtstreeks met je klanten te communiceren via de portal, kan je gericht je diensten of producten upsellen op een efficiënte manier.
Voordeel van een klantenportaal
Een portaal biedt klanten persoonlijke toegang tot informatie, wat zorgt voor meer betrokkenheid en loyaliteit. Je krijgt minder e-mails en telefoontjes doordat klanten zelf veel kunnen regelen, wat je team ontlast.
Klanten kunnen makkelijk contact opnemen, vragen stellen en documenten delen op één centrale plek. Je verzamelt makkelijk gegevens over klantgedrag, wat helpt bij optimalisatie en serviceverbetering.
Klanten kunnen op elk moment gegevens bekijken, diensten aanvragen of problemen oplossen zonder directe hulp.
Geïntegreerd met je interne systemen
Door het koppelen van je interne systemen aan je klantenportaal, laat je informatie vlot doorstromen. Daardoor bespaar je tijd en reageer je sneller.
Wij koppelen je portaal met je CRM en ERP of andere systemen. Dat doen we door integraties via plugins of API-koppelingen. Lees hier meer over integraties.
Klantenportalen