Klantenportalen

Je klantenportaal is hét communicatiekanaal waar je jouw klanten bedient met de ultieme klantentevredenheid als resultaat

Woodlet screens 2x
Diversi foods login screen

Één touchpoint voor alles

Je bedient je klanten via dezelfde vertrouwde interface doorheen alle fases van zijn customer lifetime cycle

Beveiligd en vertrouwd

Laat klanten inloggen en geef ze toegang tot hun documenten en informatie. Veilig, snel en online

Bedien én verkoop extra

Door rechtstreeks met je klanten te communiceren via de portal, kan je gericht je diensten of producten upsellen op een efficiënte manier.

Voordeel van een klantenportaal

Een digitaal portaal geeft je klanten een eigen plek waar ze altijd terechtkunnen. Ze zien op één centrale plek hun info, volgen de stand van zaken, stellen vragen of delen documenten.

Dat zorgt niet alleen voor minder losse mails en telefoontjes, maar ook voor minder druk op je team. Klanten kunnen veel zelf regelen, wanneer het hen uitkomt.

En dat werkt langs twee kanten: Je biedt een vlottere service, terwijl je zelf beter inzicht krijgt in klantgedrag. Die data helpt je om slimmer te werken en gerichter te verbeteren

Betere klantbinding

Efficiëntere communicatie

24/7 selfservice

Tijdbesparing intern

Geïntegreerd met je interne systemen

Door het koppelen van je interne systemen aan je klantenportaal, laat je informatie vlot doorstromen. Daardoor bespaar je tijd en reageer je sneller.

Wij koppelen je portaal met je CRM, ERP, ATS,... via plugins of API's.